torsdag 24 januari 2013

Hurtiga!

Hejsan! Tänkte berätta lite om gårdagens träning. Det var en riktigt bra dag och jag är jätte nöjd!
Började med att jag ställde klockan på 05.40 för att ta en PW på 8 km!
Sen så slutade vi så tidigt i skolan, då drog jag och Emma hem till henne. Och gick runt en sjö och det var ca 5 km. Sen hem å äta för att sedan möta Emma på gymmet för å köra mage+triceps!
Så igår var det verkligen mycket motion och jag älskar det!
Funderar på å dra mej ut nu med men jag är så jäääääävla trött. Får bli lite kaffe sen kanske jag orkar.
Hörs mer om en stund! :) Puss puss/Mikaela...





11 kommentarer:

  1. Fina bilder!

    Sv: hihi tack så jättemycket! :'D

    SvaraRadera
  2. Härligt när det går bra :)

    SvaraRadera
  3. Vad bra :D Jag har också kommit igång med träningen lite, tränar dock hemma med ngn träningspass app :P

    SvaraRadera
  4. det är jobbigt att kliva upp tidigt! Specielt när man vet att det är bara skolan som väntar hah:P

    SvaraRadera
  5. Verkligen hurtiga! :) bra jobbat.

    Svar: Jordnötssmör, proteinpulver, mörk choklad, nötter... recept är på g!

    SvaraRadera
  6. Hej! Allt bra idag, denna fredag?

    PS, jag gör bloglovinbyten ifall intresset finn? :) kram

    SvaraRadera
  7. duktig du/ni är!

    sv, Yes min torsdag var jättebra! Vad händer för er ikväll då? :)

    SvaraRadera
  8. Bra gjort :D
    Hoppas ni får en bra helg!

    SvaraRadera
  9. Bra jobbat! :)

    vad härligt! Jo, det är bara bra här med :) Vad händer idag då? :)

    SvaraRadera
  10. sätta klockan så tidigt för att hinna ta en pw är mycket imponerande^^

    SvaraRadera