fredag 25 januari 2013

Healthy snack!

Tänkte bara tipsa om fyra olika nyttiga valmöjligheter ist för godis :)

Första är:
Kvarg som jag blandat med proteinpulver (vanilj/skogsbär) sen hade jag i havregryn och hallon/blåbär. Toppade även det med lite av dom bären. Super gott!


Andra är :
Massa äpple bitar och en massa kanel på. Lovar att sötsuget försvinner direkt!






Tredje är:
Morötter med dipp. Jag blandade lättkvarg med tacokrydda. Svin gott!





Fjärde är:
Protein chokladbollar. De du behöver till dom är:
1 dl proteinpulver (jag hade choklad smak)
2,5 dl havregryn
3 msk kakao (rekommenderar er till att ta lite mindre kanske 2 msk)
1 tsk vaniljsocker (jag hade i ca 3)
40 g milda
75 g lättkvarg
2 msk kaffe
Och sen kokos så man kan rulla dom i något gott!
Jag hade även i en mosad banan för jag gillade inte smaken, så det blev mycket godare med banan i!

3 kommentarer:

  1. Chokladbollarna lät riktigt goda :) ska testa dom.

    Kan ni inte slänga in lite tips på bra träningsmusik? Är så jäkla trött på min tränings spellista på spotify haha

    SvaraRadera
  2. bra tips, verkade riktigt gott! :)

    SvaraRadera