lördag 26 januari 2013

Mage!

Hejsan, hoppas allt är toppen bra med er? Med mej är det väl helt okej :)
Är så glad att allt med träning och mat rullar på som jag vill nu! Det är så det ska vara! Hittills denna veckan har jag vart på gymmet varje dag, dock var det ett zumba pass en dag men ändå :)

Idag var det mage som fick bli dagens pass, körde stenhårt på magen med en hel del sköna övningar!
Det blev :
3 x 50 situps på pilatesboll
3 x 15 på en övning jag inte vet vad den heter haha
3 x 40 sek på plankan, sidoplankan och sen en annan övning där man sitter å lutar sej tillbaka med benen böjda och upp i luften. Svårt å förklara, får visa nångång!
3 x 1 min på bilatesboll och utförde samma övning som den över, då man lutar sej tillbaka.
4 x 30 på en övning där man håller i en boll lutar sej tillbaka och benen upp, så tar man bollen från ena sidan till andra sidan av magen typ. Ingen aning om va den övningen heter!

Och igår var det mitt favorit pass, axlar och biceps. Har grym träningsvärk idag!
Hoppas ni får en fortsatt bra kväll, vi hörs mer nån annan dag! :) Puss puss/Mikaela...


7 kommentarer:

  1. snygg!

    var gärna med i veckans blogg :)

    SvaraRadera
  2. Men zumbapass räknas ju oxå som träning :)

    SvaraRadera
  3. Så söt du är!

    Sv: ja gud ja gör det! :D

    SvaraRadera
  4. hur fasen gör du situps på pilates boll?

    SvaraRadera
  5. kan ni inte lägga upp ett träningsprogram som är till lite ''nybörjare'' på träning? asså som man kan göra hemma. jag går på fotboll men känner att jag vill göra ett riktigt pass någon gång i veckan, fast hemma! de skulle vara kul om ni hade något program som jag och andra som itne är så flitiga som ni är kunde köra! :D

    SvaraRadera