måndag 21 januari 2013

Bra dag!

Hejsan, nu var det ett tag sen denna bloggen uppdaterades, igen haha! Men det blir bättre, nångång ;)

Idag körde vi rygg direkt efter skolan, gick jätte bra och vi hade våra älskade celsius igen! Som vi längtat efter dom!
Först värmde vi upp lite, blev 30 min på bandet, relativt snabb takt med lutning. Och sen rygg som  sagt. Avslutade med våra goda protein shakes. Och lite senare åkte jag (Mikaela) hem till Emma och vi tog en PW med hennes urgulliga vovve. Känns som en jätte bra dag med bra träning!
Imorgon blir det Zubma! :)
Ha det bra så hörs vi snart igen! Puss puss/Mikaela och Emma!


11 kommentarer:

  1. Aldrig fel med ett träningspass! :)

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket! :D Är allt bra med er då? :)

    SvaraRadera
  3. Sv; ja det var jättegott! ha en bra vecka :) kram

    SvaraRadera
  4. Tack (: Hoppas zumbapasset går bra!

    SvaraRadera
  5. Haha alltså jag köpte en Celsius och drack på bussen påväg till spinningen förra veckan, trodde jag skulle dö av koffein kicken haha.. Dricker aldrig energidryck eller kaffe i princip så slänger jag i mig en Celsius som är ännu mer koffein i haha.. Men god var den :)

    Vad har ni för proteinpulver från Fittnesguru? Själv har jag choklad/hasselnöt men sugen på något nytt :)

    SvaraRadera
  6. sv, Tack så mycket!
    Fin blogg ni har :D

    SvaraRadera
  7. gött:) tränade också idag:)

    SvaraRadera
  8. Sv. Tack så jättemycket :) Och jag måste bara fråga, vad är det för speciellt med den där Celsius?? =)

    SvaraRadera
  9. Man kan ju inte hinna me bloggen jämt :)
    Snygg rosa flaska :)

    SvaraRadera