måndag 31 december 2012

En timme!

Hejsan! Sitter vaken klockan 05 och är inte alls trött, ska upp kl 9, tror inte det kommer gå!
Men men, tänkte göra ett litet kort inlägg om dagens träning :)

Var sjukt längesen jag var på gymmet för å träna, har bara solat. Det var en vecka sen jag å Emma tränade. Lusten har inte funnits då hon inte är hemma i Alingsås. Och Emma om du läser detta så ska du veta att du mååååste komma hem nu!
Men iaf, jag tog mej till gymmet idag (fast jag är förkyld) och tog först en PW på 30 min, sen körde jag lite mage och sen avslutade jag med 30 min PW igen. Så alltså 1 timme på bandet, inte illa!
Nu vill jag mer än gärna bli frisk och börja träna som vanligt!
Hoppas ni hade en bra söndag, hörs mer snart igen! :)
Puss puss/Mikaela... (Gammal bild, men den får duga ;)

4 kommentarer: