lördag 29 december 2012

Nyårslöften!

Hejsan, hoppas allt är bra med er? har vart väldigt dåligt med inlägg här men nu under julen så har inte tiden räckt till för någon av oss. Men det blir bättre efter nyår när man kommer tillbaka till vardagen normalt :)

Tänkte lite förut på de här med nyårslöften. Innan har jag aldrig haft det men nu har jag kommit på några som jag verkligen ska hålla!

  • Äta hur nyttigt som helst
  • Inte fuska med träningen, hålla mej till de mål jag satt upp
  • Inte äta godis alls  
 De går att hålla om man vill! Och jag vet att jag kan! :)
Har ni några nyårslöften för det kommande året?
/ Mikaela...

12 kommentarer:

  1. Jag klarar aldrig hålla mina nyårslöften.
    I år har jag faktiskt klarat det, men aldrig innan. :)

    SvaraRadera
  2. bra nyårs löften! klarar aldrig mina löften, tips på hur man klarar? kika jättegärna in min blogg!! :)

    SvaraRadera
  3. sv: tack! kommer nog också försöka hålla mig från godiset. Det blir faktiskt lättare att skippa det om man struntar i det några veckor! :D

    SvaraRadera
  4. Var med och tävla om att bli veckans blogg!
    Det är superenkelt och du får TVÅ feta länkningar av oss!
    Lycka till! :)

    http://homs.blogg.se/2012/december/vinn-2-lankningar.html#post-comments

    SvaraRadera
  5. sv: åhhh men tack vad glad jag blir :)

    SvaraRadera
  6. sv: tack tack :)

    jag ska försöka att inte äta godis, fast tills sommarlovet bara, haha!

    SvaraRadera
  7. Lycka till :)
    Ja brukar aldrig ha nåra löften :)

    SvaraRadera
  8. Låter som bra löften, lycka till!
    Själv kör jag inte på löften utan mål istället :)

    SvaraRadera
  9. Sv: Tack! :)
    Har samma löften som du ;) Önskar er ett gott nytt år kram! :)

    SvaraRadera
  10. mina mål står på bloggen imorgon ;) jag ska träna mindre jag, hahaha :) går emot alla andra ;p

    sv taack :D

    SvaraRadera