torsdag 3 januari 2013

Nyttigt...

Hejsan, nu har det nya året börjat vilket innebär att jag gått tillbaka till å vara lika nyttig som jag var ett tag plus att nu ska nyårslöftena hållas! Inget godis till helgen inte!

Idag har jag sån träningsvärk i mina triceps, inte skönt alls! Tur att jag bara tänkt ta det lugnt idag och kolla på film, för imorgon är det dags att döda axlarna och biceps tillsammans med Emma! Ska komma ihåg att fota den övningen som gav oss sån jävla träningsvärk!
Har saknat att träna tillsammans med henne, men snart är allt som vanligt igen!
Hoppas ni får en bra dag, hörs lite mer senare kanske! Har några inlägg på gång nu :)
Puss puss/Mikaela...

12 kommentarer:

  1. Missa inte chansen att få synas på bloggen min - http://www.nattstad.se/bexollila?id=6014201

    SvaraRadera
  2. åh, tack så mycket, detsamma! :D kram

    SvaraRadera
  3. Fin blogg! allt bra med dig då?:)

    SvaraRadera
  4. sv;jaa :(!

    ha en bra kväll :)

    SvaraRadera
  5. hehe tack så mycket vad snäll du är :D

    SvaraRadera
  6. Ska bli kul att se vad det är för övning ni kört, kanske man lär sig någon ny :) alltid kul med mer inspiration..

    sv: tack så jättemycket, helt otroligt vad bra respons jag fått på inlägget jag var så rädd för att publicera. KRAM

    SvaraRadera
  7. Jag var på gymmet i morse och tränade tricepsen :)

    SvaraRadera
  8. Va jobbigt me träningsvärk :P Gör ju så sjukt ont :O

    SvaraRadera
  9. sv: vad roligt att du tycker det! :)

    SvaraRadera