lördag 9 mars 2013

Besviken...

Hejsan, är riktigt riktigt besviken på mej själv just nu!
Idag fick jag skippa morgon träningen, för jag hade fått gå upp 04.30 för att träna å sen direkt till Nolhaga där Alingsås pingis pojkar spelade sammandrag, å vi skulle vara där kl 7.
Så jag sket i träningen och gick upp kl 6, var i Nolhaga tills jag kände att min kropp inte orkade mer, jag var så jävla trött. Fick åka hem tidigare å sova, sen efter det blev det middag på Mangiamo.
Alltså ingen träning alls idag, vilket gör mej så besviken!
Jag ställer allt för höga kvar på mej själv, har jag riktat in mej på ett mål så vill jag nå det, och det första jag gör typ är att skita i det? Aja, ska inte gnälla här.
Dagen i sej har vart toppen annars :) Hoppas ni med hade en bra dag! Nu tänkte jag snart gå å sova, hörs mer imorgon! Puss puss/Mikaela...

2 kommentarer:

  1. Kom ihåg att det inte är bra att träna varje dag heller, kroppen behöver återhämtning annars kommer den sluta att visa resultat. Så var inte besviken över dig själv.

    Tack (:

    SvaraRadera
  2. hehe ja, han är söt :)
    Allt bra idag?

    SvaraRadera