fredag 8 mars 2013

Axlar!

Idag blev det axlar på gymmet för oss. Gick jätte bra och redan efter första övningen var våra axlar döda! Känns så skönt när det går så bra. Vi körde även lite biceps och efter det gick vi tio min på bandet :)
Glömde skriva upp allt idag som vi gjorde, hann inte med det riktigt så får bli en annan gång :)
Men några bilder blev det allt.

Nu tänkte jag gå å sova snart, hela min kropp värker och jag är jätte trött! Tror inte att jag orkar gå upp kl 5 för att träna innan jag ska iväg, så får köra extra hårt lite senare på eftermiddagen ist!
Känner att min kropp behöver vila lite, och jag behöver få sova framförallt! Känns lite surt när jag så gärna vill, men man måste lyssna på kroppen...
Hoppas iaf att ni haft en bra fredag! Lovar att det kommer mer inlägg imorgon, kanske en del mobilinlägg då jag är i Nolhaga hallen hela tiden imorgon och kollar på Alingsås pingis pojkar, kom gärna dit å kolla, kan behövas lite publik! :)
Natti natti, Puss puss/Mikaela...

6 kommentarer:

  1. tack desamma!

    ni tränar som bara den, kommer det bli sådana för och efter bilder?

    SvaraRadera
  2. Svar: ja, verkligen den bästa serien ^^

    SvaraRadera
  3. Ja skulle aldrig orka gå upp så tidigt för o träna :P

    SvaraRadera