torsdag 7 februari 2013

Träningsvärk!

Hejsan, idag är träningsvärken extrem i triceps! Både jag och Emma är helt ömma! Men det är så det ska vara ;)
Idag körde vi ben vilket var helt underbart! Kommer älska träningsvärken imorgon!
Blev dock jätte trött och hängig efteråt, vill bara sooova. Men ska snart lägga mej å kolla på lite film.
Och förresten så vet jag att jag lovade en massa inlägg idag men tiden har verkligen inte funnits så vi ber om ursäkt för det! Alla dom kommer upp imorgon :)
Hoppas ni hade en jätte bra dag! Hörs mer imorgon! Puss puss/Mikaela...




8 kommentarer:

  1. hej goding! haft en bra dag? kramar

    SvaraRadera
  2. Ja gillar inte träningsvärk :)

    SvaraRadera
  3. Sv; Jaha, var den bra? Jag skulle verkligen vilja se den :D

    SvaraRadera
  4. Fin blogg ni har!
    Var gärna med i min veckans blogg!:)

    http://gottagetdown.blogg.se/2013/february/vinnaren-och-ny-omgang.html#comment

    SvaraRadera
  5. Vad duktiga ni är :) Men vilken skum Coca Cola haha!

    SvaraRadera