onsdag 6 februari 2013

Onsdag...

Hejsan, idag är det onsdag vilket betyder mage och triceps! Jag och Emma dödade triceps och fan va skönt det var! Vi är riktigt nöjda med dagens träning! Avslutade med 10 min på crosstrainern :)
Imorgon är det ben och fan vad jag längtar!  Har börjat tycka det är super kul igen!

Imorgon kommer det upp ett inlägg som en bett om och även en hel del annat kul :) Tips på en super skön övning bland annat! Så vi hörs mer imorgon! Puss puss/Mikaela...
(Lite bilder från dagen)





19 kommentarer:

  1. hej snygga du! några planer för morgondagen? kramis

    SvaraRadera
  2. Awesome! Jag blir sugen på snacks nu haha.

    SvaraRadera
  3. Jag är med inne i någon sådan flyt period. Det är sjukt skönt att få träna. :)

    SvaraRadera
  4. jaa, har ni vart i Stockholm nån gång? :)

    SvaraRadera
  5. åh vad härligt:D ni är duktiga!

    SvaraRadera
  6. Sv: Härligt, min med :D Allt bra idag? :)

    SvaraRadera
  7. Härligt. Vad blir det för träning idag?

    SvaraRadera
  8. najs, nu blev jag sugen på att träna haha :D

    SvaraRadera
  9. Gott, skippa alla carbs med så ska ni se att träninge ger riktig nytta :) Vill också komma igång nu!

    SvaraRadera