måndag 11 mars 2013

Rygg!

Hejsan, måndag idag och ny vecka! Är mer motiverad och taggad till tusen på denna veckan!
Idag gick jag upp strax efter kl 6 för att köra cardio innan frukost å skola. Det gick jätte bra dock gick tiden så sakta men jag överlevde iaf!
Sen direkt efter skolan så gick jag och Emma till Nordic Wellness (sportlife) och körde rygg samt lite biceps. Men både jag och Emma var trötta och hade huvudvärk, men vi gjorde det bästa av situationen och i slutändan så blev det ett bra pass ändå :)
Efter det gick vi till Maxi och köpte på oss lite proteinbars, så himla gott!
Nu har jag precis pluggat lite, har en massa kvar men jag är sååå trött! Får se hur jag gör med resten ;)
Ska iaf fixa lite mer inlägg och svara på kommentarer, så vi hörs snart igen! Puss puss/Mikaela...

13 kommentarer:

  1. härligt att du är så motiverad och taggad!! :)

    SvaraRadera
  2. En snygg rygg borde alla tjejer fokusera på :) makes a diffrerence.

    SvaraRadera
  3. Sv: Tack! Allt bra idag? :)

    SvaraRadera
  4. Lycka till me pluggandet :)

    SvaraRadera
  5. Åh vad duktiga ni är som tränar så mycket!

    SvaraRadera
  6. Sv: Jaa, zumba är galet kul faktiskt!! :) och härligt med gymmet!

    SvaraRadera
  7. Härligt med ett ryggpass, körde ben/rumpa, triceps och mage igår. har sån träningsvärk idag :D

    SvaraRadera