tisdag 19 mars 2013

Praktik...

Hejsan, allt bra med er idag? Själv är jag jätte trött efter dagen, var å tränade innan jag skulle till min praktik. Det var första dagen där idag å det är mycket att ta in på en å samma dag. Men det var kul å det gick jätte bra :) Känns iaf skönt att slippa skolan, alla arbeten, lektionerna å slippa vissa människor för ett tag!

Nu har jag precis ätit lite och ska snart sova, är hur trött som helst och har jordens träningsvärk i min rygg och biceps. Men det är bra!
Imorgon är jag ledig och då tänkte jag först sola, sen ta en PW på bandet i en timme å efter det köra mage/triceps och till sist ta en till PW på bandet innan jag går hem. Det bli nog jätte bra! :)
Men nu ska jag kila ut med min vovve, hörs mer imorgon! Puss puss/Mikaela...

4 kommentarer:

  1. Jag ska ha en frågestund på bloggen från och med i morgon klockan 11. :) Ställ gärna någon fråga! :)

    SvaraRadera
  2. Vad fin bild! :D
    Tycker om prao då missar man skola ;D
    Kram på er ^^

    /www.vikis.webblogg.se

    SvaraRadera