söndag 17 mars 2013

Cardio/mage

Hejsan, allt bra med er? Själv har jag lite ångest då jag fuskat en hel del med kosten idag. Blir riktigt besviken på mej själv nu efteråt då jag själv inser att det var väldigt onödigt att äta det som jag egentligen inte behövde äta. Men nu i efterhand så kan man inte göra något åt saken, det kan bara bli bättre från å med nu.
Jag tänkte sätta upp lite olika mål från å med måndag, tex att jag inte ska stoppa i mej nå skit alls under 2 månader typ, för jag vet att jag kan det. Har haft mer motivation de senaste än någonsin!
Träningen har gått bra å även maten, men de är de småfelen som jag vill få bort helt!
Men nog om detta!

Idag var jag hur glad och pigg som helst! Så på gymmet tog jag en PW på bandet i en timma, sen körde jag mage, och avslutade med mitt protein på bandet i 20 min! Så dagens träning är jag nöjd med :) Imorgon blir det sol och bara en massa förbränning! Skönt!
Nu tänkte jag snart gå å sova, så vi hörs mer imorgon! Natti natti, Puss puss/Mikaela...


1 kommentar: