torsdag 28 februari 2013

Onsdag = Mage/triceps...

Hejsan! Allt bra med er? Här rullar det på som vanligt. Efter en veckans uppehåll från träningen så är jag på väg tillbaka som vanligt.
Idag var det mage/triceps, och det gick super bra för både mej å Emma! Innan Emma kom till gymmet så gick jag på bandet i en timme för att förbränna lite, skönt!
Imorgon är det dags för ben, som jag längtat!!!! Så imorgon kommer mer inlägg (förhoppningsvis) och en massa bilder!
Varken jag eller Emma har hunnit/orkat ta tag i bloggen, men jag lovar, det kommer igen!
Hörs mer imorgon! Puss puss/Mikaela...

3 kommentarer:

  1. Bli länkad på min blogg fast först måste du göra en sak klicka på länken för mer info !:) altinsphotos.blogg.se/2013/march/gilla-min-video-pa-facebook-och-fa-en-lank.html#comment

    SvaraRadera