måndag 4 februari 2013

En toppen helg!

Hejsan, hoppas allt är toppen bra med er? Med mej är det bara bra, börjar dock bli sjuk känns de som, ska se till att vila hela kvällen och dricka en massa te!
Helgen var iaf toppen, i fredags så åkte jag hem till Emma med min lilla vovve och så gick vi ut med henne och Emmas hund.
I lördags var jag å Emma på bio, vi kollade på Ego, så jävla bra! Blev även träning på dagen. Och så sov jag över hos henne. Å det blev även träning igår på förmiddagen, behövdes efter allt godis som vi åt på bion :)

Idag körde jag ett benpass, så härligt! Är riktigt stolt över mej själv, längtar redan tills nästa benpass som är senare i veckan :)
Men nu ska jag kolla lite på tv och plugga! Hörs mer lite senare! :)



6 kommentarer:

  1. SV: TAck dsm! :) <3

    Vad härligt med träning!

    SvaraRadera
  2. Duktig du är!
    Åh, ego verkar så bra! Ska se den i helgen tror jag :)
    Ja, den är jätte skön!

    SvaraRadera
  3. Dagens fotografi hos min blogg.
    Var med och tävla! =)
    Om du är inte intresserad, så ber jag om ursäkt att jag stör dig. <3

    SvaraRadera
  4. hej sötis! haft en bra dag än så länge? kramar

    SvaraRadera