tisdag 29 januari 2013

Zumba!

Hejsan, allt bra med er idag? Med mej är det sådär, känns inte så bra just nu då jag slarvat väldigt mycket med maten idag och då blir jag så besviken på mej själv!
Men en bra sak är iaf att min lilla bebis kommer hem imorgon! (min hund) efter att hon vart borta sen i november. Ska bli så himla mysigt!
Men till det jag tänkte berätta, idag var det dags för Zumba för mej å Emma. Det gick jätte bra! Innan det tog jag en PW på bandet i 30 min. Längtar så tills imorgon då det är mage och triceps!
Hoppas ni haft en jätte bra tisdag och att ni fått en bra start på veckan. Nu ska jag sova, så vi hörs mer imorgon! Och då svarar jag på alla kommentarer :) Natti natti, Puss puss/Mikaela...


3 kommentarer:

  1. Har slarvat massa med maten på sistone, men snart ä det nya tag! :)

    SvaraRadera
  2. Vart har din hund vart? :/
    Zumba e sjukt kul o de körde ja me igår :)
    Den kroppen skulle ja verkligen vilja ha :)

    SvaraRadera
  3. zumba är riktigt roligt :D

    SvaraRadera