torsdag 6 december 2012

Kondition!

Hejsan, allt bra med er idag? Med mej är det toppen, dock en för jävlig träningsvärk från igår och idag. Så ser inte fram emot att gå upp imorgon.
Körde kondition idag på gymmet när inte Emma var med, blev 1 timma och 15 min på löpbandet, sprang i uppförsbacke och gick även en del. Nöjd är jag iaf! :)
Vet inte riktigt vad jag ska skriva så jag visar ist va jag käkat idag :) En del av de haha.

Frukost: Yoghurt med havregryn, äpple och blåbär/hallon (sjukt gott)
Mellanmål: Havregrynsgröt med kanel och clementin
Middag: Sallad med tacoköttfärs

Nu ska jag blogga lite på den andra bloggen och äta lite, så hörs mer imorgon! :)
Puss puss/Mikaela... 




25 kommentarer:

  1. sv: Vad roligt att du tycker det:)

    SvaraRadera
  2. SV: Härligt :-) Jag blev nr 3, vilket blev ni? kram

    SvaraRadera
  3. Åh de där såg jättegott ut!

    SvaraRadera
  4. Salladen ser sjukt god ut :)

    SvaraRadera
  5. sv: jajag gillar de verkligen:)

    SvaraRadera
  6. Nejmen har du (Mikaela) en blogg till! :)

    SvaraRadera
  7. Gott det där såg ut! Duktig du är som som tränar :)

    SvaraRadera
  8. jo taack min dag arh vari tfinneman! :D sjlv då? ;D

    SvaraRadera
  9. Fina bilder!

    Sv: Åh tack så mycket :')!

    SvaraRadera
  10. Haha kan tänka det, men hade du varit i min sits hade du det inte ;)

    SvaraRadera
  11. Låter himla kul och härligt! Jag vet inte riktigt än, har lite småplaner som att träffa en hel del vänner och så men mer vet jag inte :) sova kanske? hahah :D

    SvaraRadera
  12. SV: Tack så jättemycket! :D

    SvaraRadera
  13. Skönt med träningsvärk :) Och tack, tjejer!

    SvaraRadera
  14. sv. jaa, super härligt var det ! :D
    KRAM

    SvaraRadera
  15. Tack så jättemycket! :)
    Jag tycker eran blogg är fin, stilren och det finns mycket inspiration :)

    SvaraRadera